wtorek, 20 listopada 2012

Moja radosna twórczość świąteczna...

Nareszcie się wzięłam do pracy przy świątecznych ozdobach. Oto co mi z tego wyszło:



Pierwsza jest choinka ze wstążek, mi podoba się najbardziej.




Druga także choinka, ale zrobiona inną techniką, oczywiście wstążki i cekiny.




Tutaj zobaczycie kulę z szyszek. Przyprószyłam ją troszkę brokatem, ale jest piękna.




Jeszcze raz kusudama.



A to są bombki mojej córci WERONIKI.




Na koniec moje bombki wykonane ulubioną techniką decupage.
Jak Wam się podobają?

4 komentarze:

  1. śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kulka z szyszek mnie podbiła, świetne prace:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ewciu!
    Ślicznie tu u Ciebie i kolorowo. A każdy post to niespodzianka. Zaintrygowała mnie kusudama -pierwszy raz widzę coś takiego! Cudowna. Z przyjemnością dołączę do Twoich obserwatorów.
    Zapraszam po wyróżnienie: http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2012/11/pierwsze-wyroznienie.html
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje prace:)Bardzo mi się spodobały te bombki.
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń