piątek, 23 listopada 2012

Wyróżniam...


Co tu zrobić? Chciałabym wyróżnić blogi, które mnie inspirują i moje ulubione, ale zasady są jasne:
Na czym polega ta zabawa ?
"Wyróżnienie otrzymywane jest od innego Blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie".

Wybrałam blogi do wyróżnienia. Znalazłam ich 7. Tylko! Siedzę już 3 godziny i szukam. Po prostu wszystkie blogi są tak znane i czytane, że nie sposób znaleźć 11 do promowania. Mam tylko nadzieję, że przyjmiecie moje wyróżnienie i zechcecie drogie koleżanki i koledzy   poświęcić chwilę na zabawę.

http://edith29-editha.blogspot.com/
http://dekracje-boze-narodzenie.blogspot.com/
http://blog.karteczkowo.pl/ 
http://cudownapasja.blogspot.com/


Poproszę o odpowiedzi na 11 pytań:
  1. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich prac?
  2. Jaką technikę najbardziej lubisz?
  3. Jak długo prowadzisz bloga?
  4. Ulubiona książka.
  5. Ulubione ciasto.
  6. Ulubiona pora roku.
  7. Z czym kojarzą Ci się anioły?
  8. Czy Św. Mikołaj istnieje?
  9. O jakim prezencie marzysz na gwiazdkę?
  10. Jaki dzień tygodnia lubisz najbardziej?
  11. Życie zaczyna się po……./dokończ/.

A teraz wybierzcie swoje 11 blogów do wyróżnienia. Powodzenia, bo to trudne! A swoją drogą : ciekawe komu się uda?

    

2 komentarze:

  1. Mój blog nie został przez Panią wyróżniony - jestem blogerem od niedawna- spodobały mi się Pani pytania i odpowiedziałam na nie :)- a teraz zapraszam do siebie
    http://kreatywnastronazycia.blogspot.com/


    Poproszę o odpowiedzi na 11 pytań:
    Skąd czerpiesz inspiracje do swoich prac?- z wnętrza siebie
    Jaką technikę najbardziej lubisz?quiling
    Jak długo prowadzisz bloga?- parę dni
    Ulubiona książka.- Ania z Zielonego Wzgórza
    Ulubione ciasto.- sernik
    Ulubiona pora roku.- jesień
    Z czym kojarzą Ci się anioły?- z dobrem
    Czy Św. Mikołaj istnieje?- tak na 1000%
    O jakim prezencie marzysz na gwiazdkę?- gazetach z haftem krzyżykowym
    Jaki dzień tygodnia lubisz najbardziej?- niedzielę
    Życie zaczyna się po……./dokończ/.- 30

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :)
    Rzeczywiście, to problem z znalezieniem 11 blogów do wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń