środa, 27 marca 2013

Moja praca.

Jak wiecie pracuję w przedszkolu i tak mnie to pochłania, że mam niewiele czasu na inne robótki, ale od dzisiaj postanowiłam pokazać Wam co jakiś czas moje dzieła wykonane w pracy, czyli dekoracje i prace z wykonane z dziećmi.Te moje to są 4 i 5 latki. Zaczynam więc,a na początek prace moich dzieciaków:

Girlanda gwiazd.






Gwiazdka brokatowa ze styropianu .








Ta choineczka ma bombki z cekinów.
Gile w karmniku.
Te prace są jeszcze zimowe, ale przecież piękną mamy zimę tej wiosny.

A teraz moje dekoracje, które zdobią okna w mojej sali:



No i jak Wam się podoba ta moja radosna twórczość?






2 komentarze:

  1. Śliczne prace, ale rzeczywiście ciut zimą powiało:))))))
    Na jej przekór życzę Tobie i Twoim Bliskim Cieplutkich i Wspaniałych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to witam koleżankę po fachu :)
    Ja także robię mnóstwo dekoracji w przedszkolu, w związku z tym w domu mam ascetycznie ;)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń