poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Podaj dalej...

Mam już , dzisiaj odebrałam piękny prezent od Ewy z okazji zabawy http://artesania-rekodzielo.blogspot.com/2013/08/realizacja-podaj-dalej.html . Zrobilam zdjęcie cudnej akwarelki, jest urocza i bardo podoba się mojej rodzinie, a ja szukam miejsca na jej powieszenie. Ewuś, bardzo dziękuję!




Teraz pokażę Wam moje ostatnie prace:



kieliszeczek, oraz


bransoletkę, moją pierwszą wykonaną samodzielnie.
Widzę, że wakacje wyzwalają we mnie pracowitość...oby tak dalej.

A teraz czekam na komentarze i zgodnie z zasadami zabawy PODAJ DALEJ wykonam wybrany prezent...pozdrawiam.




6 komentarzy:

  1. Witaj, ja zgłaszam się do zabawy:)
    Proszę o niespodziankę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo, a już myślałam, że nikt mnie nie lubi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Cię lubię Ewciu ale na razie nie biorę udziału w takich zabawach bo zupełnie nie mam na to czasu. Może jesienią, jak skończę pracę w ogrodzie. Chciałam tylko napisać, że ten kieliszek jest prześliczny! Debiut z bransoletką też całkiem udany. Podziwiam Twoje umiejętności. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, wiem, że większość z koleżanek nie lubi takich zabaw, ale ja wzięłam i teraz muszę " podać dalej". Dziękuję za wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisuję tu się by pochwalić Twoją pracę...na zabawach zupełnie się nie znam tych blogowych...
    Kieliszek kolorowy, owocowy kojarzy mi się nie wiem czemu z Hiszpanią, choć tam kolory zupełnie inne:):)
    Udanej zabawy i udanego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń